Caparol Ukraine закликає конкурентів дотримуватися добросовісної конкуренції

Чи можуть конкуренти вести чесну боротьбу? Чи можливо дотримуватися професійної етики, коли йдеться про прибуток та клієнтів?

Добросовісна конкуренція – це ознака здорової економіки держави. На шляху до неї варто починати з власної корпоративної культури. Чесне суперництво позитивно впливає на розвиток ринку, стимулює ініціативність компаній та підвищення якості продукції, допомагає визначати спектр найбільш потрібних продуктів та спрямовувати ресурси на задоволення цих нагальних потреб. Воно розширює ринок, охоплюючи менш прибуткові зони.

«Капарол Україна», дочірня компанія німецького концерну DAW SE, виступає за чесну конкуренцію та закликає інших виробників розділяти ці принципи. «Наша рекламна продукція є ексклюзивною, ми самостійно розробляємо ідеї та маркетингові ініціативи і ніколи не копіюємо напрацювань колег, – розповідає начальник відділу маркетингових комунікацій Ковальова Вікторія. – Використання наших ідей конкурентами свідчить про те, що ми робимо свою роботу якісно та цікаво. В цьому є певна мотивація рухатися далі та розвиватися. Проте, ми у будь-якому випадку за дотримання професійної етики».

Ми живемо в не ідеальному світі, тому недобросовісні дії компаній періодично стають на шляху розвитку економіки. Боротися із недобросовісною конкуренцією важко, але необхідно, адже кожна протидія є контр мірою, що може відвернути потенціальну війну із іншими компаніями. Формування здорових та прозорих економічних відносин в країні є відповідальністю кожного з учасників ринку.