Хроника марки Alpina

Выберите то, что Вас больше всего интересует, – это и будет показано.

  •  
    Інновації
  •  
    Нагороди
  •  
    Стабільний розвиток
  •  
    Ключові події
  •  
    Тести продуктів
2010

2012: Топ-10 найбільш успішних брендів

Топ-10 найбільш успішних брендів

У ринковому сегменті DIY в Німеччині торгова марка Alpina була визнана кращим брендом у номінації «Топ-10 найбільш успішних брендів».

2012: Чергового разу Alpina отримала статус Супербренду

Чергового разу Alpina отримала статус Супербренду

У четвертий раз поспіль Alpina перемагає в номінації «Superbrands Germany Award». Супербрендом може стати тільки та торгова марка, яка є втіленням якості та протягом десятиліть займає помітне місце в своїй товарній групі.

2011: Передовий виробник

Передовий виробник

З ініціативи спілки споживачів група компаній DAW була нагороджена у 2011 році срібною медаллю за постійне вдосконалення і наголос на захист навколишнього середовища при виробництві матеріалів Alpina.

2010: Відкрито новий логістичний центр ДП «Капарол Україна»

Відкрито новий логістичний центр ДП «Капарол Україна»

Центр об'єднує в собі головний офіс дочірнього підприємства, склад і магазин Caparol центр з обслуговування професіональних клієнтів.

2000

2009: Участь у проекті WWF з захисту Альпина

Участь у проекті WWF з захисту Альпина

До свого 100-річного ювілею ТМ Alpina активно проявила себе у спільному проекті з Всесвітнім фондом дикої природи (The World Wide Fund for Nature (WWF)) щодо захисту та збереження 7000 км²  унікальної природи альпійських гір.

2009: Альпіна в новому образі

Альпіна в новому образі

У 2009 році відбувся повний рестайлінг Alpina: упаковка стала більш ергономічною, а етикетка на продуктах –  яскравою, емоційною та інформативною.

2007: Відкриття виробничо-логістичного центру німецької групи підприємств DAW в Україні.

Відкриття виробничо-логістичного центру німецької групи підприємств DAW в Україні.

Відкриття лінії з виробництва водно-дисперсійних лакофарбових матеріалів Alpina дозволило компанії суттєво знизити час обробки замовлень та доставки їх до клієнтів. Всі сировинні компоненти імпортуються з Європи, а вироблена продукція проходить багаторівневий контроль якості.

2004: Вихід товарів Альпіна на український ринок

Вихід товарів Альпіна на український ринок

ДП «Капарол Україна», яка поставляла до цього ЛФМ виключно для професіоналів, приступила до освоєння ринку DIY. Асортимент компанії поповнився матеріалами ТМ Alpina, легкими і зручними в застосуванні, які не потребують спеціальної підготовки, знань та навичок, але при цьому дають відмінний результат .

2003: Відкриття дочірнього підприємства «Капарол Україна»

Відкриття дочірнього підприємства «Капарол Україна»

Відкриття дочірнього підприємства дозволило значно покращити сервіс.

2003: Система менеджменту якості

Система менеджменту якості

На підприємствах DAW впроваджена комплексна система менеджменту якості, що базується на трьох основних принципах: якість продукції, охорона навколишнього середовища, безпека праці.

2001: 2001: Здорове житло в тренді

2001: Здорове житло в тренді

Alpina Sensan –  перша дисперсійна фарба на світовому ринку лакофарбових та будівельних матеріаловв сегменті DIY, що не містить консервантів.

1990

1996: DAW в Україні

DAW в Україні

Професійна торгова марка DAW - бренд Сараrоl - був відомий в серед професійних будівельників ще до відкриття представництва та зарекомендував себе як символ якісних фарб.

1993: Новаторська еко-упаковка

Новаторська еко-упаковка

Alpina впроваджує екологічну упаковку з переробленого картону з пластиковим вкладишем.

1993: Відзнака за чудову упаковку

Відзнака за чудову упаковку

За використання передової еко-упаковки ТМ Alpina відзначена спеціальною нагородою - WorldStar Packaging Award.

1980

1988: Першовідкривач – це назавжди!

Першовідкривач – це назавжди!

Alpina –  перша марка в сегменті DIY, яка виводить на ринок екологічну інтер'єрну фарба, що не містить в своєму складі розчинники та не виділяє в навколишнє середовище шкідливі речовини.

1983: Дві важливі події

Дві важливі події

Заснування компанії «Alpina Farben Vertirebs GmbH & Co. KG», м. Обер-Рамштадт.Успішний початок системної програми з освоєння сегменту ринку DIY *.* Сегмент «Do It Yourself» або «Зроби сам» орієнтований на непрофесійних споживачів ЛФМ, що не володіють спеціальними знаннями та навичками в галузі ремонту та малярнї справи.

1970

1979: Лідерство на ринку Європи

Лідерство на ринку Європи

Фарба Alpinaweiss набуває статусу фарби, що найбільше купується в Європі. Тепер вона реалізується не в металевій упаковці, а в більш зручному і легкому пластиковому відрі.

1960

1965: Лідерство на ринку Німеччини

Лідерство на ринку Німеччини

За своїми оборотам DAW стає найбільшим виробником дисперсійних фарб у Німеччині.

1950
1940
1930

1936: Поява сучасної технології виробництва дисперсійних фарб

Поява сучасної технології виробництва дисперсійних фарб

Доктор Роберт Мур'ян вперше використовує у в'яжучій речовині акрилову дисперсію замість олифи. Паста, що не містить олифи, є основою сучасної технології виробництва дисперсійних фарб.

1920
1910
1900

1909: В основу покладені інновації

В основу покладені інновації

Поява першої розчинної в холодній воді фарби під назвою Alpinaweiss, що в перекладі означає «альпійська білизна», стало початком розвитку технології виробництва водно-дисперсійних фарб. Винахід було зареєстровано в державному патентному бюро в м. Берлін.

1890

1895: Початок вікових традицій

Початок вікових традицій

Створення Робертом Мур'яном компанії «Deutsche Amphibolin-Werke von Robert Murjahn» (DAW SE) у м. Обер-Рамштадт (федеральна земля Гессен, Німеччина).